hejsanhoppsan

Min söndag har varit gryymt lång och den är ännu inte slut. Men jag har haft det jätte roligt så det var lungt värt huvudvärken som dunkar just nu. Jag har tillbringat hela dagen i tyresö och bollmorahallen. Mina underbart duktiga gymnaster har tävlat idag, JAG ÄR JÄTTE STOLT ÖVER ER! Eftersom det var tyckarbedömning är jag inte förvånad över att vi inte placerade oss så bra som vi borde ha gjort. (tyckarbedömning: det är folk utan någon som helst utbildning som sitter och dömer gymnasterna utan att veta vad dem ens dömer, De kollar på utstrålning, ström och allt sånt som jag själv anser vara oviktigt i en gymnastiktävling.) menmen sånt är livet... Nu är det bara att ta nya tag och satsa på juluppvisningen nästa lördag :D weeeeiiii! Nu ska jag hälla upp ett glas med julmust och sätta mig och plugga lite hemkunskap, måste göras någon gång ;)                                                   pusspuss <3


                                                                                 


kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

vad heter du sötnos?
Kom ihåg mig?

har du e-postadress? (bara jag som ser)

URL/har du en egen blogg?

skriv något från hjärtat, då blir jag glad.

Trackback
RSS 2.0