plugg, plugg och ännu mera plugg.

Ja, jag har inget annat val. jag har hur mycket plugg som helst! nu har jag pluggat i en och en halvtimme i sträck. Jag behövde en paus så jag tänkte skriva ett blogg inlägg lite snabbt. Jag har ett sjukt svårt fysikprov imorgon om typ atom- och kärnfysik. Förutom det ska jag lära mig alla luciasånger utantill, spanskaglossor och en engelskläxa ska jag också hinna med, suuck varför har jag alltid grymt mycket läxor. okej det här inlägget var inte till för att jag bara ska klaga så jag tänkte berätta lite roligheter. Om exakt 1 vecka fyller jag år, wohoooo partyyy! Sen tänkte jag berätta något annat underbart idag berättade min SO lärare för mig att jag hade en jätte bra formulering, bästa i klassen och att jag skulle vara riktigt nöj då jag fick mig ett MVG på religonen. Jag ska inte skryta och så men hallå bästa i klassen, är inte det grymt bra?? Jag känner mig iaf jätte stolt över mig själv, Det är det viktigaste. Nu ska jag väll bara återgå till dem jävla (ursäkta ordvalet) läxorna/provet. Hoppas ni har det bra iallafall,
xoxo Jessica

kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

vad heter du sötnos?
Kom ihåg mig?

har du e-postadress? (bara jag som ser)

URL/har du en egen blogg?

skriv något från hjärtat, då blir jag glad.

Trackback
RSS 2.0