movienight

jag har nu äntligen kommit hem, sminkat av mig, borstat tänderna och satt på en film... 27dresses :) en må bra film och en perfekt film att kolla på när man är trött och slöö. en film som inte är kompliserad så det är lätt att hänga med. dock är det inte den bästa filmen jag sett men den funkar för tillfället. kvällen har varit rolig med mycket skratt och lite snyft gråtande på ett glatt sätt. mina smågymnaster har just nu övernattning i JGhallen men jag kände inte att jag orkade sova över, jag ville få en riktig sömn. men jag har varit med dem sedan klockan sex så mycket skoj och trams träning har vi hunnit med... :D nu ska jag övergå till filmen, sovgott <3

kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

vad heter du sötnos?
Kom ihåg mig?

har du e-postadress? (bara jag som ser)

URL/har du en egen blogg?

skriv något från hjärtat, då blir jag glad.

Trackback
RSS 2.0