mera kläder tack,


Världens finast armband enligt mig, funttar på att köpa. Jag har också kollat runt på massa olika hemsidor och har märkt att jag behöver kläder. Jag har så tråkiga kläder och använder alltid samma. Jag vill att min pappa ska vinna massa pengar på hästarna så jag kan shoppa grymt mycket. De är min dröm just nu, hahhaa. Hoppashoppashoppas... fniss!
Jag lyssnar på en låt som mina kompisar skikat till mig, det är deras kompis som sjunger och han är grymt bra. Jag är käär i hans röst. Den låten jag gillar bäst är när han gör en cover på Rihana's Umberella. Mitt råd till honom, sök till idol!

kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

vad heter du sötnos?
Kom ihåg mig?

har du e-postadress? (bara jag som ser)

URL/har du en egen blogg?

skriv något från hjärtat, då blir jag glad.

Trackback
RSS 2.0