JENSEN östra

hejsaan! :D jag är grymt stolt över mig själv just nu, jag har precis kommithem från simhallen. Jag orkade simma med kläder på i hela 20 minuter. hahha, jag ska snart iväg på öppethus, kanske ska jag för första gången gå in i min nya skola. JENSEN östra har öppethus mellan 18.00 och 20.00 på gärdet. Min underbara kompis j o h a n n a går där och hon har lovat mig en special visning, det skulle vara riktigt skoj om jag skulle gilla det. För då skulle jag få träffa johanna nästan var ända dag om jag börjar där till höst. aja, nu ska jag ta och äta något så jag inte blir hungrig när vi är där.
Ha det UNDERBART! xoxo/ jessica

kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

vad heter du sötnos?
Kom ihåg mig?

har du e-postadress? (bara jag som ser)

URL/har du en egen blogg?

skriv något från hjärtat, då blir jag glad.

Trackback
RSS 2.0