FREDAG

Dagen har kännts otroligt lång, den kanske har varit det men seriöst otroligt lång. Jag började 08.15 och slutade 15.40. Fett lång dag, imorgon ska jag först på små flickornas uppvisning, vi ska vara Allsång på skansen och typ ha på oss glitter kläder. Men jag har kommit på att jag inte äger något glittrigt :/ hahhaa, ska höra med emma vad hon tänkte ha på sig. Sen ska jag åka in till stan och träffa några kompisar, dem är i stockholm över helgen så man måste ju passa på att träffa gotlänningarna. Sen får vi se om jag sover där eller inte... ;)
Just nu är det The Hills på MTV som gäller, och en marabou degestiv som jag fick igår av mamma eftersom jag fick mitt MVG i religonen. :D Vi får se vad som händer ikväll, vet inte vad jag orkar med. <3


kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

vad heter du sötnos?
Kom ihåg mig?

har du e-postadress? (bara jag som ser)

URL/har du en egen blogg?

skriv något från hjärtat, då blir jag glad.

Trackback
RSS 2.0