faktist

Måndagen har gått fort och den är nästan över, jag fick sluta en timme tidigare idag eftersom våran matte gick ut på att dem som inte hade gjort provet skulle få göra det. Jag fick VG på det matte provet faktist. Jag har precis kollat klart på senaste avsnittet av GossipGirl, som alltid är lika bra och roligt att titta på. Nu tänkte jag plugga lite, musik blir det nog. Ikväll ska jag forstätta plugga och sen tänkte jag och mamma göra en pasta som jag hittade i en kokbok här om dagen. Undra hur det smakar? Jag och mamma har bestämmt oss för att vi ska prova nya spännande rätter då vi båda är riktgikt trötta på samma gammla vanliga maträtter. Vi har också bestämmt att vi ska börja äta nyttigt, receptet på pastan hittade jag i ViktVäktarnas kokbok. Nyttigt väre!!! :)

kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

vad heter du sötnos?
Kom ihåg mig?

har du e-postadress? (bara jag som ser)

URL/har du en egen blogg?

skriv något från hjärtat, då blir jag glad.

Trackback
RSS 2.0