blöt och stressad

Jag kom just hem från skolan och är riktgt blöt. Eftersom jag går fram och tillbaka från skolan så måste man ibland gå i regnet. hahhahah men jag tycker jag är riktigt duktig som faktist klarar att både komma till och från skolan varje dag. Jag är också gryymt stressad, jag vill hinna med så mycket men jag har absolut ingen tid över, så jag får hela tiden tacka nej till t.ex. fika med vännerna. Det är verkligen inte roligt att behöva göra men jag har så himmlans mycket i skolan just nu så då får fikat gå i andrahand. Jag ska gå och plugga nu sen är det träning, wwiieee, fast jag kommer nog bara kolla på, eller ah plugga på sidan om. Det behövs, sen är det så att jag håller på att få tillbaka min halsont som förstörde en hel del för mig för några veckor sedan. ussh, och nu är absolut inget vidare bra tillfälle att få ont i halsen igen.

Imorgon är det klädsim i jakobsbergs simhall, undrar om jag klarar av att simma hela 20 längder?????
xoxo, jessica

kommentera gärna

Kommentera inlägget här:

vad heter du sötnos?
Kom ihåg mig?

har du e-postadress? (bara jag som ser)

URL/har du en egen blogg?

skriv något från hjärtat, då blir jag glad.

Trackback
RSS 2.0